2010. április 8.

Videótúr Názinál - Exclusively for Kopasz

Történt, hogy Anna Berlinben kibukott a mosókonyha gépeinek minőségére (nem száradt meg az ágynemű) és ennek szokásos stílusában (stílusunkban) hangot is adott, sűrűn ROHADT! jelzővel illetve a különböző masinákat. Eredetileg arra gondoltam, összeszedem, mi az, ami itt nem lehet ROHADT!, mert egyszerűen nincs is, de aztán Kopasz sokkal viccesebb ötletet adott.
Mert természetesen mindenki magát adja, így Kopasz is feltűrte inge ujját és közölte - sok egyéb mellett -, hogy nyilván a Rustaveli 13-ban lakom (hogy ez pontosan mi, azt nem tudom, csak tippem van: a Marriott) és ne magyarázzak arról, hogy lavórban mosok a csajkában melegített vízzel és hogy a hobbitlak is tök kamu.

Úgyhogy ma reggel felvettem, ahogy készül a kávé a konyhában, no meg azt, ahogy megiszom a szobában. Utóbbiban azért más is történik, tessék vinnyogni nyugodtan.
Rohadt Kopasz. :))

4 megjegyzés:

Anna írta...

Ez egészen zseniális lett :) Kedvem szottyant nekem is egy videót csinálni, de én a lakótársamról fogok szerintem, nem arról, hogy egyedül kávézgatok a szobámban, az olyan snassz. :)

arpadistvan írta...

Yottalike! Egyébként nem gondoltam, hogy direkt a kedvünkért épített volna fel bárki is egy ilyen grúz hobbitlakot, elég ehhez egy Moszfilm-stúdió is. :)
Ezer köszönet a grúz valóság feltárásáért; a röhögéstől párszor lefordultam a székről!

Zoli írta...

büszke vagyok rád, 01:35-ig nem gyújtottál rá, és az már a második videó volt! :-)

Andris írta...

:)) Kopasz, fogsz te még nevetni, kedvet kaptam más témákhoz is... :D
Nusikám, videózzál, hajrá, azt majd a blogodon fog csüngeni a tv helyett, amit ugyebár kivágsz az ablakon, a drágalátos szobatársad. Zoli, háromszor vettem fel, mert nem volt hang az elején, úgyhogy természetesen már jóval hamarabb rágyújtottam és el is szívtam a cigiket. :D